دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک جدید

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ب.ظ

دانلود آهنگ نازنین مازیار فلاحی



ای جان من جانان من تو جان جانی من سرخوشم من دلخوشم چون تو بمانی 
 من بی تو اینجام خسته جانم بی قرارم من مانده ام با خاطرت در روزگارم 

........................
 بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو 
 بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۵
پگاه سرافرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی